Friday, April 3, 2009

Våren har kommit till Stockholm, febern också!

Igår kväll hostade jag och snöt mig omvartannat. Jag hade nästan 39 graders feber och mådde skit. Christian tyckte inte ett dugg synd om mig. Han sa att hans vanliga kroppstempratur låg på det. Jaja...fick ringa syrran för lite support och hon sa att det var synd om mig.

Idag gick Christian jag och granne Martin (barnen också såklart) och fikade på Zetas. Det var varmt och skönt. Efter tog vi med kidsen till lekplatsen så dom fick gunga lite. Efter ett tag dök en i mammagruppen upp med sin lille son Theo. Han har varit jättesjuk hela vintern så man har knappt sett dom. Mamma Patricia satte lilla Theo i gungan, sen tog det ca 3 min så spydde lille Theo ner hela lekplatsen. Jaha sa Mamma Patricia, då var han sjuk igen. Stackarn. Tredje gången detta året.
Nu måste jag gå och se Hemma hos,

3 comments:

Anna said...

Hej Hanna!
Kul att se att ni bloggar!
Hur gar det med familjelivet?
jag kommer hem pa semester i slutet av Augusti for Elisabeths brollop. Kommer ni ner? Hade varit skoj och fa traffa er alla igen! Det ar ju nasta tre ar sedan sist!
Kram kram Anna

Fam Andersson/Sjöstedt said...

Vi kommer! Ska bli kul att träffas(=
Kram

Bettan said...

Hoppas ni du mår bättre.
Va glad jag blir att ni ska komma =)

Kram