Wednesday, April 22, 2009

otur otur och lite otur till

som mina nära och kära vet så har jag hällt kokande vatten över mig och därmed fått en hel del brännskador. Nu är det väl på väg att bli lite bättre men jag kan fortfarande inte gå eller sitta. Christian har fått ta ut tillfällig föräldraledighet medans jag bara ligger. Trist. Lillan undrar nog vad som har hänt med hennes roliga mamma som alltid ligger på golvet och leker med henne)= Jag får ta igen det sen när jag läkt klart.

Idag tog lillan sina första fem små små små korta steg. Gullig är hon(= hon har också sin docka med sig överallt. Lite svårt dock att hålla balansen när dockan är stor och otymplig.

Jag står fortfarande fast vid att Disney prylar inte kommer innan för dessa dörrar(= Elisabeth... jag tar på mig skyddsglasögonen när jag kommer och hälsar på(=

2 comments:

Bettan said...

Du e ju för go du :) Jag ska nog smuggla in en och annan disney pryl hos Lille-mor =P

Hoppas du mår bättre och att du snart kan vara i fullgång igen. Lillan väntar på dig ska du se. Nu ska jag till barnmorskan. Hoppas ni får en riktigt bra dag.

Kram

Anna said...

Usch stackars dig! Jag hoppas att du mar battre snart!

Kram kram

Ps. Har lagt till er som lank pa min blogg
annas-abode.blogspot.com