Tuesday, April 7, 2009

Sjuk frisk sjuk frisk och lite doktor

Nu har det gått en vecka men jag börjar bli frisk. Det trodde jag i lördags också när vi var ute och grillade med våra vänner. Men icke. Igår gick jag upp och hela min kropp hade lagt av. Men ändå tog jag tag i saken och begav mig in till stan på intervju. När vi kom hem vid 12.00 fick jag gå och lägga mig en stund medans Christian tog lillan. Jag vaknade fem timmar senare och mådde riktigt dåligt. Kanske ska tillägga också att jag tappat känslen i min vänstra ansiktshalva. Vi åkte till akuten och där satt jag i 4 h. Rättare sagt sov. Var ganska skönt att kunna vila ut med 39,5 graders feber utan en liten och en stor, som inte tycker jag ska ligga och sova hela tiden(;
Efter många om och men fick jag åka hem med order att om jag skulle bli yr mm så skulle jag komma in på en gång. Idag mår jag lite bättre men helst av allt vill jag bara få sova och bli frisk nån gång.

Nu ska jag gå och lägga mig och beodra min kropp att bli frisk!

2 comments:

Anna said...

Krya pa dig Hanna!
Kram Anna

Bettan said...

Krya på dig från mig med.

Kram