Thursday, May 14, 2009

Snart är min tjej ett helt år gammal!

Nu var det ett tag sen jag skrev sist. Christian har jobbat på som bara den och jag är slut eftersom jag också jobbar och tar hand om en liten tös samtidigt. Men det är otroligt skönt att få jobba lite också. Det är mysigt att vara mammaledig men ibland måste man få göra något vuxet.

Imorgon kommer Christians familj för att fira Lillans födelsedag som är på söndag. Fem personer + en 1-åring ska vi få plats i vår lilla lägenhet. Men det ska nog gå bra. Snart har vi förhoppningsvis ett STORT hus där alla får plats under födelsedagar och Jular.

Lillan går bara nu och hon ser ut som en liten frankenstein (= nu har också dockan fått ett namn. Dodo.

Nä nu ska det vilas inför en helg med kalas!

1 comment:

Bettan said...

Tänk va fort det går, redan ett år. Stora tjejen nu :)
Hoppas ni får det riktigt mysigt i helgen.
HUS... jag hoppas att det ligger i värnamo ;)

Kram på er !